Elektronikus ügyintézés

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvényben, majd a digitális államról és a digitális szolgáltatások nyújtásának egyes szabályairól szóló 2023. évi CIII. törvényben foglaltaknak megfelelően a hivatásos katasztrófavédelmi szervek 2018. január 1-től az elektronikus ügyintézést is lehetővé teszik ügyfeleik számára.

A katasztrófavédelem az elektronikus ügyintézést az e-Papír szolgáltatáson keresztül (https://epapir.gov.hu) biztosítja, az elektronikus űrlapokat biztonságos kézbesítési szolgáltatás igénybevételével fogadja a hivatali kapun keresztül. Az elektronikus űrlapok beérkezésének időpontját a rendszer naplózza, így azok nyomon követhetőek.

Az elektronikus ügyintézési felületen minden katasztrófavédelmi szerv külön kiválasztható, így a megkeresés közvetlenül az érintett szervnek címezhető. Az elektronikus űrlapok benyújtása során megcímzett katasztrófavédelmi szervhez a beadvány kézbesítését a katasztrófavédelem elektronikus ügyintézést támogató informatikai rendszere biztosítja.

 

Nógrád Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság:

rövid név: NMKI

hivatali Kapu azonosító (KRID): 309 268 715

 

Nógrád Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Salgótarjáni Katasztrófavédelmi Kirendeltsége:

rövid név: NMKISTKVK

hivatali Kapu azonosító (KRID): 513 508 379

 

Nógrád Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Balassagyarmati Katasztrófavédelmi Kirendeltsége:

rövid név: BGYKVK

hivatali Kapu azonosító (KRID): 314 539 318

Széchenyi 2020 Kohéziós Alap